dimecres, 20 de novembre del 2019

Sense vosaltres no seriem res



Moltes gracies a tots, aquest premi ho vull dedicar a la meva familia que mai em va posar murs al meu futur com a escriptor i tambe a tota la gent que fa possible la meva professió.
Quan era petit, i vaig començar a escriure, ho vaig fer perquè era una forma d’evadirme de la resta del món i només expandir la meva imaginació. El que mai vaig pensar, és que gràcies als meus llibres a la gent li podría passar el mateix, i és una cosa que em fascina.
Hi ha moltes vegades que la gent m’escriu comentaris agraint la meva feina i em parlen de les seves històries de superació i com, gràcies al meu treball, van aconseguir sortir cap endavant. Gràcies a comentaris com aquest, és per el que em fan recordar cada dia perquè vaig escollir aquesta professió i perquè m’agrada tant encara que passin els anys.
Un altre cop, moltes gràcies per continuar fent d’aquesta professió un somni per a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada