dimecres, 20 de novembre del 2019

La idea d'escriure

Fa molts anys quan estava en la universitat d'escriptors no pensava que arribaria aquest moment, era impensable que un noi sense idees al cap pogués escriure una història mereixedora d'un premi. Un dia la meva mare em pregunto perquè volia ser escriptor i jo vaig dir que no tenia cap resposta per a aquesta pregunta, els anys passaven i la meva ment seguia en blanc, només pensava que no tenia creativitat per a ser millor que els altres escriptors.
La idea d'escriure aquesta història m'emporto molt temps de reflexió intel·lectual però no ho hauria pogut aconseguir sense l'ajuda de la meva mare que va estar donant-me suport i dels meus amics que sempre em van donar ideïs excel·lents sobre el món, gràcies!, aquest premi em fa sentir orgullós de la meva carrera com a escriptor, continuaré escrivint sobre el món i la seva bella naturalesa, també gràcies als representants d'aquest esdeveniment per fer això realitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada