dimarts, 1 d’octubre del 2019

La salut ciutadana

La salut de cada persona d’avui dia és molt pèssima. La majoria de gent quan arriba a certa edat avançada, o fins i tot abans, pateixen moltes malalties que fàcilment es podien haver previngut si no fos per una bona educació en aquest àmbit saludable.
Per això, crec que l’Administració pública faci una bona promoció dels hàbits saludables és molt útil i necessari ja que, avui dia, com menciona el text, els ciutadans necessitem una guia per poder cuidar-nos. En el meu entorn social, sols amics meus de la meva edat, més o menys, practiquen esport. També, molts amics meus fumen, inclús tenint ja una certa edat, i alguns no saben el que comportarà això en el futur.
Des del meu punt de vista, es necessari la promoció dels hàbits saludables, no tothom pot guiar-se per si mateix i això pot ocasionar la deixadesa en la salut pròpia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada